zondag 10 mei 2015

Vestje af en mooi geel is niet lelijk!!

Hallo allemaal op deze mooie moederdag!!

Ik heb al een aantal keer naar een gebreid vestje voor Indy verwezen en nu is het sinds en tijdje af dus wil ik het ook even aan jullie laten zien.
Ik begon er in het najaar al aan maar ik merk toch dat ik liever haak dan brei dus hij belandde in de hoek.Ik maakte een maatje voor kindjes van 2 jaar dus ik had geen haast maar naar mate ik Indy de lucht in zag gaan ;-)) dacht ik oeps, en nu doorbreien Lin!!

Het is gebreid met Drops Fabel en gelukkig nog ruim genoeg dus ze heeft er nog wat aan!!


Vanmorgen druk bezig geweest met verven.
We hadden een donkergrijze muur en die was ik zat.
Zo somber, maar welke kleur moest er nu op??
Gisteren zag ik bij de Karwei, een geel kussen en ik had toevallig ook gele roosjes staan, van die kleur word ik zo vrolijk dat het kwartje viel!!
De muur moest geel worden. Inmiddels zit er 1 laag op en straks nog een keer, het is al een stuk lichter in die hoek, al moet ik er nu toch even aan wennen.


Maar als ik het toch niets vind dan smeren we er gewoon weer iets anders op:-))
Wordt vervolgd!!!!

Tot gauw!!

11 opmerkingen:

  1. Mooi ik houd wel van een kleurtje,en lief vestje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je vestje is superleuk geworden en inderdaad mooi geel is niet lelijk. Al zou ik het niet zo snel op m'n muur knallen denk ik. Maar intussen zit ik naar een muur te kijken in zalm en daarvan denk ik ook bluuuuh, dat moet anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi vestje voor de kleine meid !! en je moet maar durven zo'n gele muur maar als het went ziet het er ook zonnig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ga je snel aan wennen aan zo'n zonnige muur heb laatst ook een muur geel gemaakt met Annie Sloan in de slaapkamer en ooooh dat vestje zo mooi!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gebreid Indy-vest. Ik zie ze er al in ronddartelen.

    En naar je gele muur ben ik erg benieuwd.
    Wanneer krijgen we hem te zien?

    Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supervestje!!
    Oe... Geel! Spannnennnd!
    Ook ik zie graag foto's!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi, schattig vestje !
    Oww ik hou van geel, staat zooo zonnig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wow dat ziet er dan wel even heel anders uit hè zo'n vrolijk geel tegenover een donkergrijze muur. Gaat vast goed komen... En wat fijn dat Indy toch nog even kan profiteren van dat zelfgebreide vestje, jippie. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, het vestje is zo leuk geworden!
    Ik vind geel op de muur heel goed kunnen; heb 2 wanden in de keuken geel en heb jaren een knal gele wand op mijn slaapkamer gehaad (tegenover een knal oranje, maar toen was het tevens mijn hobbykamer en dan is een beetje zonnig inspirerend, bovendien icm veel witte kasten, hoor ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fris al dat geel. Voelt echt al als zomer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is je vestje mooi geworden.
    En ik vind het heel dapper om je muur geel te verven. Zulke dingen durf ik niet.
    Ben heel benieuwd hoe het is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...