woensdag 14 maart 2012

Fleur en kleur op woensdag!

We gooien er vandaag nog maar een paar voorjaarsbloeiers tegen aan, een heerlijke bos gemengde tulpen van mijn mannetje en lieve blauwe druifjes met vrolijke narcissen. Heerlijk al die kleurige voorjaarsbodes nu nog een zonnetje en mijn dag kan niet meer stuk ;-)





En op sommige dagen is zelfs je brievenbus gevuld met fleur en kleur zoals gisteren die van mij. Het schriftje wat ik gewonnen had bij de weggeef-actie van Wieke en Els samen met een lief kaartje en maar liefst 3 Postcrossing-kaartjes.Heerlijk dat maakt je dag helemaal goed.


 Fleurige woensdag allemaal en hier vind je nog meer fleur en kleur deelnemers.

25 opmerkingen:

  1. Jouw bloemen fleuren de dag weer helemaal op. Hier in het oosten des lands probeert het zonnetje heel voorzichtig een plekje te vinden tussen de woken door. Wordt nog wel een dagje winterjas, maar ach... die zomerjas kunnen we nog lang genoeg aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig die bloemetjes!
    Ik hoop van harte dat het zonnetje je nog meer gaat verblijden, grote kans dat ik er ook van mag genieten ;-)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa echt genieten hoor,voorjaarsbloeiers,sommige ruiken ook zo lekker en het schriftje is echt een schatje,ik wens je een fijne dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja en daar krijgen we dus goeie zin van, he! Heerlijk die vrolijke kleurtjes weer! 't Is gewoon jammer dat de computer geen "ruik eens mee" knop heeft, want hier staat op tafel een bos bloemen met daarin hyacinten en die geuren zo heerlijk. Ik kan me voorstellen dat dat bij jou ook het geval is.

    Groetjes Soesa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk gezicht die bloemen. Ik kom meteen weer in het voorjaarsgevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voorjaar, waar blijf je nou? Al die bloemen doen je steeds meer smachten naar zon en groen. En daar doe jij weer een schepje bovenop ;). thnx!!!!
    fijne dag, en wie weet zien we de zon nog!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk je kaarten, daar word je helemaal happy van....en van je voorjaarsbloeiers ook al! :)

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je fleurige give away staat eindelijk op mijn blog het duurde wel even maar leer steeds meer,prachtig he al die kleurige tulpen,fleurige dag en leuke kadootjes,gr maloekreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, wat heb ik al weer een boel gemist ;-) Je draak is geweldig!! Wow, wat een werk zeg! Maar echt ontzettend mooi! Ik was ook voor de bloemen gegaan haha! Uitgevloerd ben ik ook, letterlijk (door mijn rug gegaan, al een week nu, vandaag maar eens naar de fysio, zo blijven we lekker doorgaan ;-) Balen dat je zo lang moet wachten op je knie-operatie!!! En je (echte :) bloemen zien er supervrolijk uit! Zo, nu ben ik weer bij haha!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zonnetje straalt al van je blog af. Heerlijk al die lente boeketten. Mooie post, je dag kan niet meer stuk.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heeeeeeeeeeeeeerlijk zo'n bossie blommen :-)

    Ik ga er ook een halen, ik ga overstag.
    Ik zet hem gewoon op de tuintafel die voor het huiskamerraam staat (moet wel vanwege alles-verslindende-kattendame)!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een explosie van kleuren.
    Fijne dag,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is echt lente he....schitterende narcissen.....en andere mooie gekleurde bloemen......

    Prettige dag,
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk he, die lentebloemen, daar word je zo blij van!! Gefeliciteerd met je leuke verrassingspakket, veel plezier er mee! Groetjes Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Altijd gezellig om voorjaarsbloemen in huis te hebben! En leuke post is altijd goed.

    Fijne dag. Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. bloemetjes, post.. een verrassing.. er is niet veel meer voor nodig om het tot een leuke dag te maken, toch? Geniet!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daar krijg je helemaal de lente van in je bol! Leuk hoor, die voorjaarsbloeiers!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat zijn echte voorjaarsbloemen, laat de lente nu maar komen. Wat leuk die kaartjes, altijd leuk om post te ontvangen.
    Groet,
    Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het blijft mooi die voorjaars bloemen.

    Kleurrijke dag nog verder.

    groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ja geweldig voorjaar woord iedereen vrolijk,mooi je tulpen,groet irena

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Linda, wat een enig pakket heb je gekregen... Heerlijk, om even flauw te mogen zijn. Prachtig je voorjaarsboeket; wordt er helemaal blij van. Groet, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gezellig die bloemenpracht......het zonnetje heeft vandaag vrij nu maar weer hopen op morgen......

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een heerlijke blommetjes !
    Ik heb de hele dag geen internet gehad, werd ik niet vrolijk van maar van deze kleurtjes word ik blij !
    En wat heerlijk al die kaarten op je mat !

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh wat een zalige kleurtjes en natuurlijk voor jou ook geurtjes ;). En wat een leuk schriftje wat je gewonnen hebt. Oh ben benieuwd wanneer er weer bij mij weer kaartjes op de mat vallen. Er zouden een paar onderweg moeten zijn ;).
    Ik heb vandaag weer een paar leuke kaartjes gekocht in de kringloop, dus nog meer keuze om anderen te verblijden hihi. Warme creative groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...