zaterdag 4 februari 2012

Van -15 naar 32 graden......

Onze dochter en haar vriend zijn al bijna 3 weken in Costa Rica waar zijn ouders een huis bezitten. De afgelopen week zijn ze op trektocht geweest en gisteren kregen we via de mail deze foto's van ze. Het is hier momenteel nog -15 en van de foto's spat de warmte af, wat zal dat wennen wezen als ze dinsdag weer voet op Nederlandse bodem zetten.







Prachtige kleurrijke plaatjes terwijl hier het wit overheerst. Ik wens jullie een heerlijk winters weekend toe, geniet ervan, liefs Linda.

18 opmerkingen:

  1. MMMM lekker, 32 graden hihi. De sneeuw is *mooi* zolang je binnen zit, vind ik tenminste maar ja ik ben nou eenmaal een warmtedier, kan absoluut niet tegen de kou.Maar nog een paar weekjes en dan vertrek ik...voorgoed naar gemiddeld 25 graden in de winter en zo'n 40 graden gemiddeld in de zomer HEERLIJK hihi.

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal een heel verschil zijn van zaaaaaalig naar brrrrrr.....
    Hier ligt ongeveer 10cm sneeuw en het is erg koud en af en toe lichtjes aan het sneeuwen ....dus lekker binnen blijven aan de haak ...

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige foto's! Maar de tegenstelling zal wel heel erg groot zijn als ze weer thuiskomen! Manlief zit momenteel ook in de tropen, moet oppassen niet te verbranden. En wij dat we onze tenen en vingers niet bevriezen... groot verschil! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie foto's.
    Het zal zeker wel een verschil zijn voor ze als ze straks weer thuiskomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een verschil he, die zullen het wel extra koud krijgen bij thuiskomst (hih) van een bikini naar een dikke wintertrui en geiten wollen sokken die jij natuurlijk even snel maakt. :-)
    Sokken breien is niet moeilijk hoor, maar ook niet echt mijn ding. ik zit altijd vrfeselijk tegen de twede sok aan te hikken.

    Even terugkijkend om al je blogjes. wat heb je je schaal mooi opgesierd met bloembollen en die boekjes..jaaa ik heb ze ook maar of ik er ooit wat uit maak.
    Dit jaar denk niet. :-))
    Ben benieuwd naar wat je voor de pop gaat maken. ik zie dat mooie zeeman garen met die glitters. dus dat wordt vast heel feestelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 32 graden is heeeeeeeeerlijk.
    De sneeuw heeft ook wel wat natuurlijk, ik heb hier nu 2 verkleumde kids binnen zitten aan een bakje (te) heten thee ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt langzaam afkoelen voor die 2 :-)
    Wat een verschil van temperatuur, ongelovelijk toch brrrrr.

    Wat een ontzettend mooie foto's trouwens!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een tegenstelling wat weer betreft zou wel even willen ruilen ,ben ook meer van de zomer
    ge marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar krijg je "zin in de zomervakantie" van!! :o)!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Onvoorstelbaar toch hier zoveel sneeuw en dan kilometers verderop zon en tropische beelden...leg maar een winterjas en een dikke muts klaar:))
    Mooie foto's...

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een temperatuurverschil! Geniet nu heel erg van koning winter, sneeuw, schaatsen,zonnetje, lekker buiten wandelen...etc. Nu hebben we eindelijk dan toch onze winter! Heerlijk even vorstverlet! niet werken en gewoon even heel erg genieten! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een verschil..., ik kan het me bijna niet voorstellen om nu buiten te kunnen zijn in zulke warme temperaturen, ben het altijd weer heel snel vergeten..
    't Is ook maar waar je van houd, ik vind het heerlijk weer momenteel..
    Maar ik zou je dochter en haar vriend maar flink waarschuwen voor de overgang!

    Groetjes, ELizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige foto's. Ze genieten daar vast enorm. Het zal wel even wennen zijn aan de kou.
    Maar het is wel prachtig met die sneeuw. Ik geniet er in ieder geval wel van!

    Fijn weekend verder en een lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heeerlijke foto's!! Heel wat anders dan de kou bij ons!
    En wat een mooie 'bakjes' met voorjaarsbolletjes heb je gemaakt! prachtig!!
    Fijne zondag!
    Groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O, wat heerlijk, Costa Rica. Daar ben ik een aantal jaren geleden ook geweest in januari. Zo prachtig! Wat zullen ze veel te vertellen hebben.
    Maar wel errug wennen aan het weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie foto's! Costa Rica, hmmm.....wil ik ook wel heen! zeker met deze temperaturen, haha.
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hè Linda, bedankt voor je leuke berichtje op mijn give away! Ik volg jou ook al een poosje en deze foto's zorgen wel voor wat warmte op een flink koude dag, wat een mooie natuur zeg!
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...