zondag 19 februari 2012

28 lente's


Onze oudste dochter is vandaag 28 jaar geworden, op de foto haar cadeau's ingepakt en klaar om mee te nemen. Ze had 2 verzoeken bij haar jongste broer ingediend nl. graag een etagère voor cupcakes maar wel een moderne en donderdag meldde ze dat zij een letterbak in hartvorm ook wel heel leuk vond. Tja, die letterbak werd krap dag maar de oplossing was nabij die van mij was bijna klaar en dus heeft ze die van mij gekregen en maakt zoonlief er nog eentje voor mij.



Dat heeft die jongen van ons toch weer prachtig gemaakt, zuslief was er erg blij mee en zeer verrast dat zelfs de letterbak al klaar was. De cupcake-standaard werd direct in gebruik genomen maar was weer snel leeg want ze waren heerlijk, chocoladecakejes met een roze champagne-topping


Ook hun kater Gijs deelde in de feestvreugde, al was hij al zeer gelukkig met het inpakfolie en later een stiekem reepje zalm van de baas.


19 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter meis!

    Wow wat een mooie etagere. Vind die strakke vorm helemaal gewelding.
    En dan die letterbak ..... super!
    Mijn complimenten voor je zoon hoor!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd en wat een geweldige cadeaus...mooi gemaakt door zoon, complimenten hoor.

    Wens je een fijne week,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht al waar haal je dat zo snel vandaan en zo helemaal naar wens. Mooi gemaakt! Gefeliciteerd met je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je dochter! En wat leuk zo'n handige zoon die allemaal leuke dingen maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow, wauwwwwww!!!! Wat is je zoon toch weer goed bezig geweest! Ik vind vooral de letterbak geweldig, maar dat had ik al eerder gezegd, toen je het een tijd terug liet zien.

    Gefeliciteerd met je dochter!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je dochter en wat een prachtige cadeaus.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je dochter! Wat een mooie cadeau's heeft je zoon voor haar gemaakt. Vooral de letterbak vind ik super, maar de etagere mag er ook zijn (trouwens die cupcakes zien er ook heerlijk uit!).

    lieve groet,
    Betsy
    Wolatelier DiAn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. GEFELICITEERD!!!
    wauw dat hart, helemaal leuk, ze mag heel blij zijn met zo'n broer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. kreatieve moeder met kreatieve kinderen leuk hoor,gr marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, wat kan jouw zoon dat goed !!! Die letterbak is helemaal mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat erg, bij het zien van die leuke letterbak vergeet ik dit helemaal: van harte gefeliciteerd met je dochter !!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte met je dochter! Wat een leuke cadeaus, vooral die letterbak! Ik had 'm gezien bij Intratuin en denk dat ik mijn grote wat-moet-ik-ermee HOME-letters ervoor ga ruilen!! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je dochter. En wat een handige zoon heb jij. Mooi gemaakt hoor!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je dochter! En mijn complimenten voor je zoon! Helemaal geweldig dat hij dit kan maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je dochter. Het ziet er heerlijk uit, die etagère met cupcakes!
    Wat een handige creatieve zoon heb je zeg.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Proficiat met de verjaardag van je dochter, en wat een prachtige cadeau's heeft zij gekregen! Wow, echte kunstenaars in de familie, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Allereerst alsnog gefeliciteerd! Wat leuk dat ze op dezelfde dag jarig is!! En wat knap van je zoon zeg! Jeetje, wat ontzettend leuk!!! Heeft hij dat van jou? ;-)
    Balen dat je weer in de lappenmand zit! Doe je rustig aan?
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sorry Linda, beetje late reactie maar ik zag je berichtje net pas! Alsnog gefeliciteerd met je dochter! Wat leuk, de 18e waren mijn twee jongste spruiten jarig. Allebei 27 geworden. Over een paar maanden wordt mijn oudste al 30! Tis wat he, dat zegt ook wel iets over mij ;0)
    Je kinders zijn ook creatieve talenten hoor! Die letterbak is hartstikke leuk en het taartenbakken zit ook wel in de familie zie ik. Die cupcakes zien er zalig uit! Ik hoop niet dat die verkeerd zijn gevallen...........

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow wat een prachtige dingen maakt je zoon. Daar zal je dochter superblij mee zijn geweest en nu maar snel hopen dat jouw letterbak hart snel klaar is ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...