maandag 23 januari 2012

Speciaal voor Lucca!!

Gisteren kwam Lucca bij ons op visite om zijn jasje die klaar was op te halen, best spannend want zou het passen en wilde hij het aan?? Maar wat een voorbeeldig hondje, hij moest even wennen aan het gewicht en er moest nog tijdelijk een extra zoompje in gelegd worden omdat hij er anders ws. tegen aan zou plassen.



Leuk, hoor een klein hondje met een stoer jasje, ik heb hem in een boordsteek gebreid dat vond ik wel een stoer patroontje voor zo'n jasje, een paar knoopjes er op in de vorm van hondekluifjes en natuurlijk het Minimoek-labeltje. 

Lucca meets Kyra.



Zo kan ik ook weer op mijn "lijstje" zetten dat ik ooit een hondenjasje heb gebreid ;-)



  

35 opmerkingen:

  1. Geweldig! Wat staat dat onwijs leuk.
    groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk !!!!!! Wat een liefie, hè !!! :o)!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk stukje, speciaal voor Lucca!!!! Dank je wel, namens z'n baasjes!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda
    Dat ziet er super uit,wat een schatje.
    Groetjes Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhhh wat is hij geweldig geworden,zo mooi!!!

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is weer eens wat anders dan anders breien ja :-)
    Is goed gelukt, ik vind hem de kleur zo leuk staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend meid!!! En dan nog ook knoopjes in de vorm van botjes. Geweldig!!!!! Die steelt de show straks op straat .... ZEKER WETEN!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die knoopjes, Linda, zo leuk verzonnen. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. OOOH, wat is dat jasje super schattig!!!! Mijn hond is vast jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. stoer jasje hoor en die knoopjes maken het wel af gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ie leuk geworden ;o).....laat de vorst maar komen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er superleuk uit zeg, nu nog even wat vorst en hij kan lekker genieten buiten:)))
    Leuk dat je aan kwam waaien op mijn blog!!!!

    Lieve groet,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje die Lucca. En dat jasje staat hem echt stoer. Heel leuk!

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat gaaf!!! Lief jasje en een dot van een hondje. Moet ook maar eens voor dat hondje van mijn DD aan de slag. Lijkt toch niet moeilijk. Je berengt me op een idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet Lucca er mooi uit! Wat stoer! En wat is het goed gelukt! Heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk en lief!!!
    Dat is wel fijn, dat jullie vast kunnen 'kennismaken' onderweg ;-) Maar het komt vast goed!
    Tot zaterdag!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Linda, ik zit met veel plezier je blog door te kijken en lezen, wat is het hier gezellig en inspirerend! Leuk dat jij mij, en ik nu jou ontdekt heb! Dat hondje, och zo schattig, ik heb zitten genieten van de foto's! Kom zeker vaker kijken! Groetjes van Lupineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat schattig!!! Die knoopjes ook!
    Leuke foto van de honden, kun je goed het verschil zien. Wat en halfwat!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. nu kan ik ook eens een reactie naar je sturen, was gezellig vanmorgen.

    groetjes henrietta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een geweldig leuk jasje heb je gemaakt. Daar heeft hij straks lekker profijt van als het kouder wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha, geweldig! Volgende week zal hij het zeker nodig hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. owwwww geweldig!! Dit zou onze Willemijn ook leuk staan! Ze komt vanaf as dinsdag bij ons wonen en is dan 8 weken oud, een mopsje...Heb je het volgens een patroon gemaakt? of zo uit de lossen pols Groetjes, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heb je er een patroon van?

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...