dinsdag 2 augustus 2011

Ik geef je een hartje!!

 Maar weer even wat maaksel tonen, ik ben op het moment veel aan het haken omdat mijn been in het gips zit.
De 4 hartjes hiernaast zijn om aan een kast of zo te hangen . De hardroze is voor mijn vriendin, de taupekleurige voor mijn dochter, mijn moeder krijgt de cremè hartje en voor mijzelf heb ik de paarse gehaakt.
Het patroontje voor deze harten vond ik op het blog van Busy Bessy.



 Mijn plaid met Granny squares was eigenlijk het project voor de gips-periode maar ik raakte zo verslaafd aan de vierkantjes dat hij binnen een paar weekjes af was. Ik ben er zelf erg trots op!!
Mijn eerste Zpagetti- werkstuk, echt supergaaf spul om mee te haken of te breien, ben nu met 2 kussens voor mijn moeder bezig en heb nog Zpagetti liggen voor een leuke tas.
Deze tekkel heb ik gehaakt toen ik nog lichtelijk beneveld was van de narcose, hij is toch wel grappig geworden, hij heeft oogjes van knopen. Het patroon vind je op het blog van Grietjekarwietje

1 opmerking:

  1. Toedels de teckel is goed gelukt zeg! En zie ik het nu goed? Heeft hij een glimlach gekregen? Staat hem goed^_^

    Groetjes,
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...