dinsdag 9 augustus 2011

Amigurimi en box-mobiel.



Uit het boekje"Lieve diertjes zelf haken" deze drie schatjes gemaakt, ik heb alleen de schildpad een petje op gegeven vond zijn koppie zo kaal en het uiltje heeft pluimoortjes gekregen vond hem niet helemaal af zonder, het cupcakeje wordt een sleutelhanger voor mijn schoondochter.

En hier zijn de hartjes dan, Marieke heeft hem nog niet helemaal af maar zo krijg je al wel een idee hoe het eruit komt te zien, vind het superleuk Minimoek's hartjes aan een mobiel.


1 opmerking:

  1. Dat is heel graag gedaan ...
    een WIP is een Work In Progress...dus een werkje waar je nog mee bezig bent ...ik kende het ook niet en heb het ook aan medeblogsters gevraagd...er zijn nog meer van die uitdrukkingen die ik ook niet ken ...het blijft voor mij alleen de WIP en voor de rest gewoon lekke haken en crea bezig zijn...

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen

Superleuk als je een reactie achterlaat, liefs Linda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...